Muutamia syitä, miksi suuret yritykset voivat epäonnistua

0

Tutkimiseen tämä idea jakaa tietoa siitä, miksi ja miten suuret yritykset epäonnistuvat, se valkeni minulle, että se on ole vain suuria yrityksiä, jotka voivat saaliiksi tekijöitä, jotka voivat aiheuttaa yrityksen mennä nurin. Pienemmät yritykset voivat kokea samat asiat, kuitenkin, kuten tulemme huomaamaan, pienemmät yritykset voivat pysäyttämään helpompaa ja nopeampaa. Ne voivat myös olla enemmän sopusoinnussa asioita, joita on käsiteltävä ja muuttunut – liiketoiminnan johtaminen.

Alkaa

Kuten tiedämme, liike-elämässä on aina muuttuva, aina. Sen on pakko muuttua pysyäkseen kannattavaa ja liiketoiminnan.

Se, mitä näemme tällä hetkellä yritysmaailmassa on suuremmat yritykset, absorboivat pienempiä yrityksiä, ja myös yhdistämällä kilpailijoiden kanssa.

Näemme neljä suurta,Apple, Amazon, Facebook ja Google, kasvaa ja olla kannattava, kun taas monet muut yritykset pudota kelkasta.

Monet Korkea Street vähittäiskauppiaat ja ravintoloita, jotka ovat olleet alalla jo vuosia, ovat joko sulkemalla kaupat, tai menossa täysin nurin.

Se on järkyttävää, kun tarkastellaan, miten monet yritykset ovat menneet nurin viime vuosina, ja se työpaikan menetys ja tulojen toimittajat ja liikekumppaneita.

Tietenkin, ei liiketoiminnan johtaminen alkaa epäonnistua, alussa kaikki hyvät aikomukset ja voitot ovat, mitä he aluksi. Kuitenkin, monet yritykset koska ne kasvavat unohtaa, mitä he alkoi yhtiön, ne kuuluvat ”out of touch” kuluttajan kanssa, ja myös markkinoiden trendejä ja muutoksia. Tämä on yksi tapa, jolla yritys voi epäonnistua.

Yritys Putoaa Pois Touch

Kun yritys kasvaa suuremmaksi ja suuremmaksi, se voi saada lisää toimistotilaa, isompia toimistoja, ja enemmän hallintajärjestelmä.

Mitä käytetään olla johtaja ja alle johtaja(t), voi yhtäkkiä tulla tämän hierarkian hallinta.

Koska yritys saa suurempia ja suurempia, he menettävät kosketuksen niiden asiakkaiden, jotka ostavat niiden tuotteita ja palveluja, mutta ei vain niiden asiakkaita, ne voivat myös menettää kosketuksen markkinoilla ja niiden kilpailijoiden.

Esimerkkinä tästä on Nokia, joka jossain vaiheessa oli johtava matkapuhelimiin. Ei niin mitään enää, he menettivät touch ja ei nähdä ei vain muuttumassa matkapuhelin markkinoilla, mutta he eivät nähneet Apple ja iPhone on peli vaihtaja.

Jos tarkastellaan viime romahtaminen rakentaminen jättiläinen Carillion, se tuntui mikään ei voisi olla toi tämä valtava yritys polvilleen. Kuitenkin, yhtä suuri kuin se oli, se oli melkein liian suuri, hajallaan urakoitsijat eri puolilla maata, tiukka voittomarginaalit, ja aivan liian paljon velkaa.

Joka johtaa meidät toinen syy, yritykset voivat epäonnistua, liian paljon velkaa.

Raskas Velka

Aivan kuten yksilöt voivat löytää itselleen liikaa pikalaina ja velkaa, niin voi yritys.

Carillion on hyvä esimerkki tästä, ne ei enää voinut palvelu velat ne oli. Joillekin yrityksille he voivat uudistaa tai uudelleen velkoja, joko sopimuksia suoraan velkojiensa kanssa, tai CVA/Yritys Vapaaehtoinen Järjestely.

Kuitenkin, jotkut yritykset ovat aivan liian paljon velkaa, ja jopa rakenneuudistus ei tule pelastamaan uppoavan laivan.

Vaikka ääni liiketoiminnan johtaminen , yritykset voivat silti löytää itseään liikaa, ja yksi tapa, jolla tämä voi tapahtua on kasvaa liian nopeasti.

Share.

About Author

Comments are closed.